Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza efektivity provedení pokutového kopu v "Lize mistrů" v ročnících 2009-2019
HUŠEK, Jan
V této bakalářské práci analyzujeme všechny pokutové kopy, které byly zahrávány ve fotbalové Lize mistrů UEFA za desetileté období (2009-2019) z hlediska efektivity provedení. Cílem naší práce je analýza a komparace pokutových kopů pomocí hodnotících škál ve fotbalové Lize mistrů UEFA v období 10 sezón. Dílčím cílem je vytvoření profilu tzv. ideálního střelce. V analytické části práce se zabýváme z hlediska historického a organizačního analýzou pokutového kopu a základní charakteristikou fotbalu, dále strukturou fotbalových soutěží. V syntetické části práce jsme pak zanalyzovali všechny zaznamenané pokutové kopy z celkového počtu 1250 zápasů a vytvořili hodnotící škály a kategorie podle různých specifik. Na základě získaných dat jsme byly schopni vytvořit také profil tzv. ideálního střelce. I přes získání úspěšných výsledků se domníváme, že závěrečné hodnoty nelze jednotně aplikovat pro všechny fotbalové soutěže z důvodu rozdílné kvality hráčů, klubů, soutěží a jedinečnosti této standardní situace.
The Prize Money Distribution in UEFA Champions League
Scharf, Šimon ; Janhuba, Radek (vedoucí práce) ; Kuc, Matěj (oponent)
Fotbal je světově jedním z nejpopulárnějších sportů, díky této popularitě se kolem něj vyvinul obrovský trh a tím pádem přilákal pozornost ekonomů. Jakožto sport zároveň představuje ideální prostředí pro testování různých hypotéz teorie soutěží. V této práci jsou použita data z Ligy Mistrů UEFA k vyhodnocení rozdělování peněz. Začínáme naši práci se základními charakteristikami soutěže, které jsou zásadní pro návrháře soutěže, například heterogenita soutěžících. V hlavní části hodnotíme pobídkový efekt odměny. Zatímco tento efekt byl dosud zkoumán na datech z individuálních sportů, my toto téma zkoumáme v kontextu týmových sporů k čemuž využíváme data z vyřazovacích fází turnaje. Výsledky prezentují převažující důkazy ve prospěch pobídkového efektu odměny. K dispozici jsou také alternativní modely ke kontrole robustnosti a ty většinou potvrzují naše výsledky.
Příjmy evropských fotbalových klubů z Ligy mistrů a Evropské ligy UEFA
Karas, Daniel ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Příjmy evropských klubů z Ligy mistrů a Evropské ligy UEFA Cíle: Hlavním cílem této práce je sledování vlivu financí z FIFA a UEFA na financování evropských fotbalových klubů, porovnání poměru těchto příjmů k celkovým příjmům českých a zahraničních klubů; v závislosti na tom sledovat chování vlastníků klubů. Metody: Pro získání relevantních a aktuálních informací byla využita analýza sekundárních dat. Práce kladla důraz, aby data byla validní a pocházela z důvěryhodných zdrojů. Bakalářská práce také uplatnila metodu komparativní analýzu poměru druhů příjmů klubů. Získaná sekundární data byla zpracována a poté prezentována prostřednictvím grafů a tabulek. Výsledky: Výsledky ukazují, že hlavním příjmem fotbalových klubů v evropských soutěží je prodej vysílacích práv. Výnosy z tohoto zdroje jsou ale významné především pro kluby z nejatraktivnějších lig, například pro francouzský Lion tato položka činila 56 % příjmu z Ligy mistrů oproti FC Porto s 12 %. Pro ostatní - včetně českých klubů - jsou důležitější příjmy ze sponzoringu. Naopak příjmy ze vstupného jsou prakticky zanedbatelnou položkou pro všechny kluby. Klíčová slova: fotbal, UEFA, FIFA, financování, sugar daddy, Liga mistrů, Evropská liga
UniCredit Bank - využití sponzoringu UEFA Champions League
Křivanec, Ondřej ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: UniCredit Bank - využítí sponzoringu UEFA Champions League. Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat vzájemný sponzorský vztah mezi Ligou mistrů UEFA a UniCredit Bank. Na základě dosažených výsledků bude navrženo doporučení pro zlepšení sponzorské spolupráce. Metody: V této diplomové práci bude použito dotazníkového šetření, kdy tato metoda pomůže získat potřebné informace týkající se dopadů sponzoringu na českého fanouška. Dále metoda SWOT analýzy pomocí níž bude provedena analýza samotného přínosu sponzoringu pro UniCredit. A metoda případové studie, která bude analyzovat samotný sponzorský vztah se všemi jeho důsledky. Výsledky: Výsledky budou zpracovány v závislosti na zvolených cílech a budou interpretovány v samotné kapitole jako návrhy a doporučení pro zlepšení sponzorského vztahu. Klíčová slova: sport, sponzoring, reklama, Liga mistrů, UniCredit Bank

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.